fredag 8 augusti 2008

Nybörjare

Hej på er alla.

Nu har jag oxå börjat å "blogga".

Har ju hittat på en del under semestern jag tänkte berätta om.

Både stora å små "kakor" och plus en del smulor oxå.

Kanske blir kul att läsa vad vet jag. Ibland har jag lite skrivklåda å måste få ur mej det så hoppas det finns nån som blir road eller tycker det är okej att läsa.

Just nu står jag som supergrön nybörjare. Så vi får se vad detta bär hän. jag har ju vänner å fråga om inte annat så vi får se. Jag kanske inte skriver varje dag. Man ska ju snart börja jobba oxå så här efter semestern. Om vad jag tycker om det...kan diskuteras...länge. Men ska man ha pengar å göra nått kul för så får man bita ihop å göra det man ska.

Hoppas ni/du har lika kul att läsa detta som jag har att skriva. Vill gärna ha en kommentar mellan varven...om jag får be. // Kicki

1 kommentar:

Ylwa sa...

Välkommen till bloggvärlden vännen!! Det är kul och stimulerande.
*kram*
//Y